یا اللہ یا مھیمن یا اللہ یا عزیز اللہ کے یہ نام اس طرح سے پڑھ لو ہر کو ئی عزت کی نگاہ سے دیکھے گا گھر میں بے شمار دولت کا نزول ہو گا

Date:

جب سے میں نے یہ وظیفہ شروع کیا ہے ۔ ہر کوئی عزت کی نگاہ سے دیکھتا ہے۔ اور گھر سے غریبی اور تنگدستی بھی ختم ہو گئی ہے۔ ناظرین ! آج ہم آپ کی خدمت میں بہترین وظیفہ لے کر حاضر ہوئے ہیں۔ جس کی برکت سے اور اللہ کی عطا سے ہر کوئی آپ کو عزت کی نگاہ سے دیکھے گا۔ اور گھر سے غریبی اور تنگ دستی ہمیشہ کے لیے ختم ہو جائے گی۔ اگر آپ بھی ہر کسی کی نظروں میں عزت پا نا چاہتے ہیں اور تنگدستی کو دور کرنا چاہتے ہیں تو یہ وظیفہ آپ کے لیے بہت ہی مجرب ہے۔ آپ بھی اس عمل کو اللہ کی ذات پر پختہ اور کا مل یقین رکھتے ہوئے کر لیں۔

عمل اور ضروری ہدایات یہ وظیفہ آپ نے ہر نماز کے بعد کر نا ہے اور یا اللہ یا عزیز کو چالیس مرتبہ پڑ ھنا ہے ۔ ساتھ میں ایک مرتبہ درودِ پاک پڑ ھنا ہے۔ اور اسی طرح جب آپ رات کو سونے لگیں تو یا اللہ یا مھیمن کو پڑھتے پڑ ھتے سو جا نا ہے ۔ اس کی کوئی تعداد نہیں ہے۔ اس عمل کو چالیس روز تک کر نا ہے۔ ان شاء اللہ اس وظیفے کی برکت سے اور اللہ کی عطا سے معاشرے میں ہر کوئی آپ کی عزت کر ے گا۔ اگر آپ اپنے لیے دعا مانگنے سے پہلے دوسروں کے لیے دعا ما نگیں گے تو ان شاء اللہ آپ کی دعا ضرور قبول ہو گی۔

وظیفہ کر نے سے پہلے کچھ صدقہ و خیرات کر لیا کر یں۔ جب سے میں نے یہ وظیفہ شروع کیا ہے ۔ ہر کوئی عزت کی نگاہ سے دیکھتا ہے۔ اور گھر سے غریبی اور تنگدستی بھی ختم ہو گئی ہے۔ ناظرین ! آج ہم آپ کی خدمت میں بہترین وظیفہ لے کر حاضر ہوئے ہیں۔ جس کی برکت سے اور اللہ کی عطا سے ہر کوئی آپ کو عزت کی نگاہ سے دیکھے گا۔ اور گھر سے غریبی اور تنگ دستی ہمیشہ کے لیے ختم ہو جائے گی۔ اگر آپ بھی ہر کسی کی نظروں میں عزت پا نا چاہتے ہیں اور تنگدستی کو دور کرنا چاہتے ہیں تو یہ وظیفہ آپ کے لیے بہت ہی مجرب ہے۔ آپ بھی اس عمل کو اللہ کی ذات پر پختہ اور کا مل یقین رکھتے ہوئے کر لیں۔
عمل اور ضروری ہدایات یہ وظیفہ آپ نے ہر نماز کے بعد کر نا ہے اور یا اللہ یا عزیز کو چالیس مرتبہ پڑ ھنا ہے ۔ ساتھ میں ایک مرتبہ درودِ پاک پڑ ھنا ہے۔ اور اسی طرح جب آپ رات کو سونے لگیں تو یا اللہ یا مھیمن کو پڑھتے پڑ ھتے سو جا نا ہے ۔ اس کی کوئی تعداد نہیں ہے۔ اس عمل کو چالیس روز تک کر نا ہے۔ ان شاء اللہ اس وظیفے کی برکت سے اور اللہ کی عطا سے معاشرے میں ہر کوئی آپ کی عزت کر ے گا۔ اگر آپ اپنے لیے دعا مانگنے سے پہلے دوسروں کے لیے دعا ما نگیں گے تو ان شاء اللہ آپ کی دعا ضرور قبول ہو گی۔ وظیفہ کر نے سے پہلے کچھ صدقہ و خیرات کر لیا کر یں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Online Dating Safety and How to Recognize Red Flags

One of the key questions surrounding online dating is...

”جو لڑکی شوہر کے ہوتے ہوئے بھی غیر مردوں سے ناجائز تعلق رکھتی ہے“

کسی بھی عورت کے لئے ہرگز مناسب نہیں کہ...

جو عورت مرد کی ایک چیز چ و م لے

میاں بیوی میں سیکس کی شروعات ہمیشہ ہنسی مذاق...