سمندر کے اندر سے یہ لال رنگ کی کیا خطرناک چیز نکل آئی جان کر سب حیران ہوگئے

Date:

سمندر سے یہ جامنی رنگ کا گیند سب کو حیران کر رہی ہے لیکن آپ سب کو جان کر حیرانی ہو گی کہ یہ لاوا ہے خدا کی قدرت دیکھیں کہ سمندر کے اندر سے اس نے لاوا کو نکال دیا حالانکہ پانی آگ کو بجانے کا کام کرتا ہے لیکن یہاں پر آگ پانی کے اندر سے نکل کر پانی کو ہی جلسارہی ہے خدا کی قدرت کے اس نظارے کو دیکھ کر ہر کوئی سبحان اللہ کہنے لگا

عام طور پر سمندر میں داخلے کے ان مقامات سے اٹھنے والے بھاپ کے شعلے دیکھنے والوں کو حیران نہیں کرتے۔ یہ معقول معلوم ہوتا ہے کہ تقریباً 1,150 ڈگری سیلسیس (2,100 ڈگری ایف) کے درجہ حرارت پر لاوا سمندری پانی کو ابلنے کا سبب بنے گا۔ تاہم، بعض اوقات، لاوے کی نہریں بہت کم یا بغیر بھاپ کے سمندر میں گرتی ہیں، گویا لاوا بالکل گرم ہی نہیں ہے۔ یہ کیسے ہو سکتا ہے؟

ہوائی اور دیگر آتش فشاں میں تجربات اور مشاہدات سے، سائنسدانوں نے پایا ہے کہ لاوا پانی کے تعامل کا نتیجہ تعامل کے ہونے کے طریقے سے طے ہوتا ہے۔ سمندری پانی کی مقدار کو ابلنے کے لیے، لاوے کو اسے سطح سمندر پر کم از کم 100.64 ڈگری سیلسیس (213.15 ڈگری ایف) اور سطح کے نیچے سے بھی زیادہ درجہ حرارت پر گرم کرنا چاہیے۔ ظاہر ہے، تاپدیپت لاوے کے مقابلے میں بہت زیادہ پانی ہے، لہذا اگر گرمی آہستہ آہستہ لاوے سے سمندری پانی میں منتقل ہوتی ہے، تو گرم پانی ٹھنڈے پانی کے ساتھ گھل مل جاتا ہے، اور نقطہ ابال تک نہیں پہنچ پاتا۔

حالات جو اس شرح کو بڑھاتے ہیں جس پر گرمی کو ساحل کے قریب کے پانی میں منتقل کیا جاتا ہے وہ بھاپ کی تشکیل کے حق میں ہوں گے۔ چونکہ لاوا اور سمندری پانی کے درمیان انٹرفیس پر حرارت کا تبادلہ ہوتا ہے، اس لیے وہ عمل جو سمندری پانی کے سامنے لاوے کی سطح کے رقبے کو بڑھاتے ہیں بھاپ کی تشکیل میں اضافہ کرتے ہیں۔ اعلی لاوا بہاؤ کی شرح زیادہ گرم سطح کا علاقہ پیدا کرتی ہے۔ جب ایک فعال بینچ گر جاتا ہے، گرم مواد کی بڑی سطحیں اچانک سمندری پانی کے سامنے آجاتی ہیں۔

وہ عمل جو لاوا کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں تقسیم کرتے ہیں وہ سطح کے رقبے کو ڈرامائی طور پر بڑھا سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، باسکٹ بال کے ٹکڑوں میں ٹوٹے ہوئے لاوے کے بڑے پیمانے پر 1 ملی میٹر (0.04 انچ) سطح کے رقبے میں 250 گنا اضافہ ہوتا ہے۔

ایسے حالات جو ٹھنڈے پانی کے ساتھ گرم پانی کے اختلاط کو کم یا روکتے ہیں بھاپ کی پیداوار میں بھی اضافہ کرتے ہیں۔

لاوے کی پتلی دھاریں جو خاموشی سے سمندر میں داخل ہوتی ہیں ایسا اس لیے کرتی ہیں کیونکہ وہ قریبی ساحل کے پانیوں میں اتنی تیزی سے گرمی نہیں پہنچا رہی ہیں کہ مکسنگ کے ٹھنڈک اثرات پر قابو پا سکے۔

سمندر پر مستقل بھاپ کے پلمز بنتے ہیں جہاں لاوا ٹیوبیں بینچ کے مارجن پر خالی ہوتی ہیں۔ اس میں سے کچھ لاوا بنچ کو مضبوط اور بڑھاتا ہے، اور کچھ کالی ریت کے ساحلوں پر بہتا ہے۔ جب سرف گرم سطحوں پر چھڑکتا ہے، تو پانی کی پتلی تہہ کو تیزی سے ابلتے ہوئے مقام پر گرم کیا جاتا ہے، جس سے بھاپ کے پلم میں حصہ ڈالا جاتا ہے۔ سرف کچھ پگھلے ہوئے لاوے میں خلل ڈالتا ہے، اسے چھوٹے بلابوں میں توڑ دیتا ہے۔ پانی سے بجھتے ہوئے، بلاب اور بھی چھوٹے ٹکڑوں میں ٹوٹ جاتے ہیں۔ اس کے نتیجے میں سطح کے رقبے میں اضافہ پانی کی تیزی سے حرارت کو فروغ دیتا ہے۔ سرف زون میں اختلاط کے لیے دستیاب پانی کا حجم گہرے پانی میں دستیاب پانی سے کم ہے۔ نتیجتاً، گرمی سرف زون میں اتنی تیزی سے پہنچائی جاتی ہے کہ بھاپ پیدا ہو۔

اگرچہ نسبتاً بے نظیر بیر ایک معمول ہے جہاں لاوا سمندر سے ملتا ہے، لیکن بعض اوقات مختلف شدت کے دھماکے ہوتے ہیں۔ سب سے زیادہ پرتشدد دھماکے اس وقت ہوتے ہیں جب ایک فعال بینچ کا کچھ حصہ گہرے پانی میں گر جاتا ہے۔ اچانک گرنے سے گرم لاوے کے بڑے سطحی علاقوں کو سمندری پانی میں آ جاتا ہے۔ پرانا اور نیا لاوا، ٹھوس اور مائع دونوں، عام طور پر شامل ہوتے ہیں۔

پانی کی بڑی مقدار اچانک بھاپ میں چمکتی ہے، جو لاوے کے ٹکڑوں کو تمام سمتوں میں آگے بڑھاتی ہے۔ بڑے ٹکڑوں کو سینکڑوں میٹر (گز) اندرون ملک سفر کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ بینچ کے کنارے کو کھلانے والی لاوا ٹیوبیں سمندری پانی سے بھر سکتی ہیں، جو راکھ اور بھاپ کے جیٹ جہازوں کو آسمان کی طرف بھیجتی ہیں۔

بینچ گر جاتا ہے اور اس کے نتیجے میں ہونے والے دھماکے جان لیوا ہو سکتے ہیں۔ جان لیوا بننے سے بچنے کے لیے، بینچوں تک رسائی کو محدود کرنے والی تمام انتباہات اور علامات پر دھیان دیں۔ آتش فشاں سرگرمی کی تازہ کاری

گزشتہ ہفتے کے دوران آتش فشاں کی پھٹنے والی سرگرمی بلا روک ٹوک جاری رہی۔ لاوا ٹیوبوں کے نیٹ ورک میں وینٹ سے دور سمندر کی طرف بڑھتا ہے اور کئی الگ ٹیوبوں میں پلاما پالی میں اترتا ہے۔ سطح کے بہاؤ کا مشاہدہ پالی کے اوپر اور کاموآمو اور کوپاپاؤ ٹیوب سسٹم کے ساتھ ساتھ مختلف مقامات پر کیا جاتا ہے۔ لاوا دو مقامات سے سمندر میں داخل ہوتا رہتا ہے: کاموآمو اور کوپاپاو کے مشرق کا علاقہ۔

جیسا کہ اوپر مضمون میں ذکر کیا گیا ہے، سمندر کے اندراجات کے بینچ بہت خطرناک ہیں، غیر مستحکم نئی زمین کے ممکنہ گرنے کے ساتھ۔ بھاپ کے بادل انتہائی گرم، انتہائی تیزابیت والے اور شیشے کے ذرات سے بھرے ہوتے ہیں۔ بنچوں کے کالی ریت کے ساحلوں پر تیراکی کرنا ایک چھلکنے والا یا جان لیوا منصوبہ بھی ہو سکتا ہے۔

Leave a Reply

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

”جو لڑکی شوہر کے ہوتے ہوئے بھی غیر مردوں سے ناجائز تعلق رکھتی ہے“

کسی بھی عورت کے لئے ہرگز مناسب نہیں کہ...

جو عورت مرد کی ایک چیز چ و م لے

میاں بیوی میں سیکس کی شروعات ہمیشہ ہنسی مذاق...

ایک خط جو آپ کے لیے ہے

رابعہ میری بہت اچھی دوست ہے وہ ایک اولڈ...